Skip to main content

吵架回憶

昨晚,在回家途中,我又開始回到以前的回憶中。

不過這次和之前的有點不同,我回到了當日在鰂魚涌的遊戲機中心打機打到唔捨得走...本來說過了會去接她放工,我仲早到半個鐘...最後佢放工後三個字我才捨得離開機舖(=.=) 我仲好似叫左佢去地鐵站等,但係又唔話俾佢知我响邊個出口...總之就係因為打機俾人連炒十幾舖所以心情唔多好~~之後在地鐵見到佢就先係一輪小吵架,跟住佢仲第一次用手打(com)我塊面...我好嬲...我轉身就走 (懶型)...。之後的事我就唔係好記得,不過最後都一齊去左一個地方......可能係去左佢屋企食飯...又或者係去左佢屋企附近食飯...又或者送左佢番屋企...又或者係去左一個地方食飯但係無送佢番屋企...真係唔記得啦!!...所以話寫日記真係好緊要ga...影相都係...。得~! 各位~ 我知我咁對女朋友係好過份~ 我好多時都係俾我的性緒控制住~ 我唔啱~ 改善中~

我仲以為我同佢之前無乜點吵架,原來都唔係~!!只係自己爭d唔記得左...

人同人之間的相處都有喜怒哀樂,自己覺得少了一點就渾身不自在的~!!現在全部都來齊了~! 心又好像放鬆了一點 :)

今天我又突然很想打電話給妳,不過當我回想起我當日如何對前度時...我又不禁打消了這個念頭。可能~ 妳很忙不能接我電話:可能,妳不想再聽我的聲音;可能,妳正在享受妳的生活,不想受到打擾;無論是甚麼可能,我只知道...當一個人決定不再愛另一個人時,那個人的死活是真的可以致諸不理的,那不是人性的醜陋...只是...在那個位置,你不能不這樣做,否則,失去的可能更多。

Comments

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!