Skip to main content

一日之回顧

今早由於發夢關係,七時左右醒了;但亦由於天氣泠,我又睡了!睡到七時半,任性和拖延一起來到,攪到八點幾才出門口。我唯有坐最貴的巴士 + 小巴上班。不知為何,好像早一點的車沒那麼擠...難道一般香港人都是愛遲到的嗎?

由於上星期六不用上班,我今朝一起身已經有一個好明確的目標 -- Bug 在,人在 [意指 Bug 在話我便要留在 Office]!可惜到最後,當我意途 Merge Code 時...下載了最新的代碼...卻發現...compile 不能...Mother...最後...九時逃離公司...

在車上...想也想不到會遇見阿雄!昨天見完,今天又見!點解係大家都咁夜走?! Ha Ha ~ 咪又係因為番工...今朝有人俾呢條 Link 我,問我有無興趣!哈哈!興趣當然有啦 ~ 不過...我諗我都要睇埋年尾份工點收科先~ 我都唔想令到其他同事更加辛苦... 雖然我深信如果一間有Single Point of Failure 的公司是抵死 的!... 不過我暫時都仲未忍心放棄呢班好同事,或者係我仲未得到我想得到的東西!

下車時阿雄話有張 Coupon,好!擇日不如撞日!就去佐敦用左佢...不過杯薑母珍珠...真係唔喜歡薑汁千祈唔好叫...我地今日因為 Coupon 的關係所以叫左 Jumbo Size...平時真係唔好亂叫... D 薑味好行架!我地兩個人分一杯 Jumbo 都飲到伸晒脷!:p

今日又聽到一首我最好唔想聽的歌,入店時聽見鄭秀雯的歌都已經有所介懷。點知...黑仔起黎就真係唔想要乜就有乜...[點解我唔諗下中左六合彩會幾咁慘呢~!?T_T]。首歌係... [我捨不得你]...歌詞各位都應該好清楚,大意係話 個情人阻住左歌者的發展 (邊一方的發展無講明,總之係要高飛啦!),雖好唔捨得,不過都係要放手咁啦 ~

人活得久了,少不免會苟且。人生於憂患,死於安樂。安樂左咁耐,我都應該係時間去飛!飛行之夢,你一到來我便會展開雙翼 隨風而飛! Reference link

Comments

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!