Skip to main content

健身

小弟在不久之前,認真的想過改變一下自己的型。想了很久,始終都覺得 廿幾歲 (都就快三張野...) 有個肚腩唔係咁襯,而且無論 d 衫幾靚幾型,著响個有肚腩同埋大 Pat Pat 的男人身上,都係怪怪的...所以一次偶然的機會上,我被成功游說 入了 美國加州 會,仲買左十二堂健身教練堂。

呢間野真係好識做生意,推銷一浪接一浪。本來我只係諗住一個月幾百蚊玩下無所謂,點知佢話有教練教會好 d ~ 我初頭諗住:「係 gal ~ d 機械我又唔係好識玩,睇書都睇唔到應該點做,有個人教會好 d gal ~ 」,但係...上左一堂之後佢又黎話 為左可以做個 健身 Program, 要買多少少 ~ 我心諗 ~ 做到八月好啦 ~ 最後買多十二堂...

昨日,我約左教練做健身...佢又黎...叫我買多廿四班...大佬 ~ 你真係當我有無限金錢咁 bor ~ 頂 ~

不過,無可否認,在下的體能在這幾年不斷下降 (以前都唔見得好...但係十年前 可以一口氣跑運動場一個圈 到 家陣...行快少少 / 上樓梯都有少少喘氣...實在係... 太差了 ...)。所以係有增加運動量的必要,去健身會係方便,不過... d 教練真係好煩人..

Comments

Anonymous said…
哎呀,我以前都加入左California 。都覺得佢D sales 好鬼煩!!!

所以到最後都無續會。

駛乜去 California 上教練堂啦,我都係自己學的。

已經由 130lbl ,增磅到 150lbl 了!!!

XDDDD
Anonymous said…
上堂又要搭車又要預時間,可能果晚仲要出街食,時間用得多,運動時間少,唔多合竹乎效益喎,買個啞呤自己舉會唔會好d?以前0係珠海你都買左個push up bar, 拎番出黎玩啦!

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!