Skip to main content

取之有道

君子愛財 取之有道
君子好色...亦要取之有道 ~!!

早前看 蘭開夏道 見到作者 在這篇文內 話個伴遊 有色心 無色膽...仲笑佢笑得咁盡...不禁心中出泠汗 (我也間中幫人按幾下的...但係無收錢...咁我咪仲慘過做...)

Anyway, 我覺得男人十個有九個都有色心 (我一定係九個之一 XD),但係色膽呢家野...在下覺得真係要選擇啱 時間 人物 地點 同 方法 先得... 錯的組合...只令人覺得下流 ... 放假單挑熟女去日本同人按摩... ha ha ~ 令我即時覺得幫異性按摩係好 Dirty tim ~

在下年幼時體弱多痛,尤其係咳 ~ 每次咳到死的時候,家慈總會給在下塗 薄菏膏 並按摩幾下,好讓在下呼吸舒暢。近年因為自己肩膊痛而認識了一位推拿師父,而推拿師父最近借了本書給在下,好讓在下更清楚人體肌肉、筋腱 和 骨子 是如何連在一起的 ~ 正當 在下 斗膽 想為各位 好同事 好朋友按幾下時,卻給我睇完呢個 entry ... 我諗我應該收皮 ~

Comments

SiuChark said…
嘿嘿, 唔駛咁快收皮住喎
我可以做你第一個client~

放心啦, 我唔會咁諗你既嘻嘻
安諾勿斯 said…
如果女仔對你冇意思,就唔會肯同你去旅行同畀你按啦!有食唔食,罪大惡極!冇色
膽就唔好同人去旅行,畀人笑係抵死。

小弟都對幫人按摩好有興趣,成日同啲男同事按吓膊。男同男按,無問題喎。至於同女仔按,當然唔敢啦!

個推拿師父好好喎,可唔可以講個地址俾小弟?
Anonymous said…
There is always some risk in whatever (interesting things) one does. The path of least resistance never leads far...

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!