Skip to main content

幻想

以下對話 純熟虛構 如有雷同 實屬巧合

Do do ~ Do do ~ Do do ~
男 : 喂 !?
女 : 喂 ~~~
男 : 得閒嘛 ?
女 : 唔得呀 ~ 講緊電話呀 ~ 我一陣間覆你呀 ~~~

三個鐘後
Do do ~ Do do ~ Do do ~
男 : 喂 !?
女 : 喂 ~~~ (瞓緊的聲)
男 : 妳又話覆我 gal ?
女 : 係 bor ~ 唔記得左 ~ Sorry ar ~ 不過我好眼瞓啦 ~
男 : 咁...好啦 ~ 妳好好休息 ~~~

翌日
Do do ~ Do do ~ Do do ~
男 : 喂 !?
女 : 喂 ~~~
男 : 妳尋日又話打俾我, 又唔記得 ~ 咁點計先 ~
女 : 嗱 ~ 如果你有緊要事搵我的話呢,就自然會再打俾我 ~ 如果唔係緊要呢,即係唔覆你都無問題啦 ~ 嗱 ~ 你家陣先打過黎 ~ 証明係無聊野啦 ~~ 嘻嘻~
男心裏 : xyz@#$%^&*!!!

Comments

Unknown said…
兄台, 成日都得個諗字, 服咗你!

2008年09月21日(星期日)得閒嗎? 如果得閒又唔想去gym度HEA嘅話, 去打波啦: http://go2nature.net/forum/viewtopic.php?t=21743
subject: 09月21日-界限羽 7-9pm 有冇人黎打?

白頭(男仔)會係個好好嘅波友!

收咗身記得多謝我呀,KUKUKU~
Anonymous said…
呢個好明顯唔係幻想,係事實。

反而facebook的就是幻想。

哥兒家下發姣發成咁不是我所預期的,我還以為你會黯然銷魂,練成一身好武藝。

可惜可惜,恨鐵不成鋼,始終都要沉淪於情慾之中,呵呵~~
Anonymous said…
肉給你的慾。

K哥哥~ 你咪都係同我一樣,o係 blog宣揚某d訊息。

點都好啦~ 甘美小妹都係全力支持K哥哥。
不過呢,都係唔好返轉頭好。
Kenny Yan said…
> Jessica
我就係唔夠膽做 ma ~~~
個 site 要 login ga bor ~ 不過打羽毛球我啱呀 ~ 妳去唔去 !?

> Alex
又係幻想又係事實...不過時候 人物 地點 全都 mixed...
Btw, 我家陣好發姣咩 ? 但係發姣一般都只會引到雄性動物 ga jar bor...
黯然銷魂呢家陣要長時間去練...仲要有鵰兄先練到...我何德何能呢 ~~~

> 甘美
嗱 ~ 我在 Blog 上主要係話自己無鬼用 同埋 無銀用 ~ 唔同妳無仔用ga bor ~ XDD
Anonymous said…
呢個post絕對引到我過來講兩句~
呢個一定唔係幻想la, 係事實, 事實上你未必係講"無聊野", 但係我肯定的是你在那個女仔心裏只是一個"無聊人"~
想講多兩句, 但我遲D先講~
Unknown said…
嘩哈哈, 兄台你啲讀者真係一個比一個直率呢~~~

哎, 有冇膽真係好睇你自己, 我都係O果句, 做返自己 & 唔好咁"介意"囉~

我好少打羽毛球O家, 通常啲舊同學叫先去.不過七月~九月唔駛錢嘅時候我會趁下熱鬧打密啲. 就係咁識咗白頭. 佢真係好猛, 可以冇間斷咁做運動, 而且樣樣都玩得有板有眼. 最佩服嘅係佢係自學之餘仲唔介意教新人. 你如果有時間跟佢玩一排, 包你會瘦!

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!