Skip to main content

回到南瓜田

3-Sep-2009
除了第一星期摘過下南瓜之外,在下都兩個星期摘香草,豈料隨著新人(愛爾蘭情侶)加入後,我同阿輝在星期四又要回到南瓜田工作...
之前從韓國同事那邊打聽過話老闆一向都想找 歐洲人(尤其係俄羅斯人) 過黎摘南瓜,因為佢地身驅龐大而且好氣好力 (呢一點我絶對同意!Estonia 男仔絶對係全個農場最好氣好力的人)。我仲以為佢同我咁 gal 身型唔會安排我地摘南瓜 tim...唉...下次都係聽完就算...唔好又定錯期望...
回到南瓜的第一次,天暗暗的,不時都有雲同有風,絶對係好好的戶外工作時間。亦因為唔多見太陽,在下就除左件風褸,除埋件長袖衫...得番件短袖衫...個問題就係在下明知陰天都有紫外線都仲要著住件短袖衫摘足一日南瓜,到放工嗰陣先至諗係咪晒傷左...真係攞黎衰...
在下當然係晒傷左對手啦...好在當日唔係著背心打底...否則仲衰...
第一日的成績係...四個人做左五條 Lane,填滿左二十個大紙箱 (每個可容納半噸重的南瓜)
第二日 (星期五)的成績係...清唔晒成塊田 (一塊田有八條 Lane) [因為最後的三條 Lane 好有好多雜草]但填滿左廿六個大紙箱!!
Btw, 明日(星期六) 都要開工,不過老闆話明日俾我試下做 香草包裝 [因為今日有個做香草包裝的韓國同事整親手]...Wow~ 為我祈禱吧!
P.S.1 阿輝同我都覺得老闆在呢個星期好似對我地好左少少...唔知係因為佢心情好呀...定係我地無俾佢捉到 Hea 而入唔到我一套,所以焗住要打招呼 或 笑笑口...Anyway,都係唔鬼好理佢點解,有工做有糧出就算!
P.S.2 呢兩日我同阿輝都係剪南瓜,同埋拋南瓜上車,好少執南瓜,辛苦兩個鬼仔啦 ~~~~ 無法啦,對上一次我執左半日大腿就坐廁所都痛...所以今次我同阿輝死都拿住把剪鉗!!!

Comments

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!