Skip to main content

Mea Maxima Culpa

以下係幾年前我對上級的 comment

Team Lead 係好聰明、好叻、做野好快。我都明白如果唔係唔夠人用,公司都唔會請我。但係...佢無時間教我,又期望我會好似其他同年人畢業的人 (中大 IE 畢業 者係同年的極品) 一樣 咁快... 一比之下,我就當然係差差差差差差差...最慘的係...佢的言談之間攪到我覺得我係個白痴 OTL ~ 真係好氣頂呀 ~~~

雖然該 Team Lead 無時間教我,仲幫我包底...不過自此之後,都無乜機會同佢合作 lu ~~~

幾年之後,估唔到...我做左一個 更扒街的 Team Lead,除了懂得唱 "在最壞時候必須卑鄙~~~"之外,仲無同仔仔女女們包底 (Well ~ 個人能力問題...不能一個人做多過一個人的事...否則我一早平左黃師父)
在下心裏曾經想過,有無可能同上頭建議有豐富經驗的同事們不應寫 Program 而改為做 Tutor ~ 傾好個 Architecture,教好小朋友才是黃道,但一想到自己耐性不佳,很有可能弄巧成拙時,心裏不禁一寒...在這個 Time frame,似乎唔係一個試新方法的好時間 (Oops ~ 我覺得我講野...越黎越似個老屎忽...)

I am so sorry for my imperfect, my over-estimation on our ability, and my under-estimation on the tasks' difficulty. Mea Cupla. Mea Maxima Cupla.

Comments

Anonymous said…
係呢個時候

我只可以說

香港的IT已死....

在五、六年後,當今天的仔仔女女成為 team lead 之後,究竟會如何?

有時候,公司賺錢都要有返D社會責任。

同年齡的人兄,已經有人想急於轉型做PM,de-skill 自己,對識得寫 code 都扮著不懂,對 technical 的事物心知而言不宣,好像覺得再談論 technical 的事物會影響自己成為PM的大好前途似的。

非也,未能薪火相傳,就算他招讓他成為PM,帶著只有年資而沒有知識的「大白象」SA,姑且看他如何做到delivery。

人應該好似建設銀行廣告咁,建得好未來,就要建得好現在。
安諾勿斯 said…
小弟又唔係咁睇,「各施各法」啦,唔同style o既team lead,有唔同o既優點,冇話邊種style係最好。

講真,如果你想以PM為目標,咁你真係要對technical有啲抽離。唔係話可以對tech o野不聞不問,但真係絕小再hands-on,tech o既knowledge真係會流於「吹」o既層面多啲。主要因為你o既role己經唔同,由focus係tech轉到focus係人。啲task rather自己做,而家delegate o左畀啲細o既做。不過,coaching skill真係唔小得,schedule幾tight都好,真係要同老細fight focus多啲coaching同design o既時間,唔係始終都係做一個senior developer,rather than一個team lead。

有篇好文介紹從程式員到管理,有時間不妨睇吓,會了解PM個role多啲。
Kenny Yan said…
>Alex
其實我地係咪因為當年俾人期望速成而 令到今日我地都期望其他人會同我地當時一樣...咁不切實際嗎?

出左黎做事,我覺得書到用時方恨少
唔知公司又會唔會覺得 人材到用時方恨少呢 ? XDD

>安兄
所言甚是!不過在下一向都只想做一個高科技打字員,喜歡留在 Technical 這個 comfort zone rather than Project Management. 我一向都覺得比起管理人類,編程 或 修電腦 就尤如寫 copy book. 有人年紀輕輕便已經成為 PM,有人做了 N 年都係 Programmer,我覺得只要各盡其力、定時更新自己對業界的認知,便已經善哉善哉

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!