Skip to main content

對唔住 係我錯

最近私人時間少(沒時間去識新朋友),工作壓力大,好多人同埋事都令在下覺得煩躁,不論係口頭蟬、老氣橫秋的語氣、不公齊的 Code、不明所意的改 Code 方法。

其實,錯不在人,亦不在事,錯在我太過執著,未能接受異於自以為好的方法(而閣下亦沒有時間去講解)。

各位都已經盡了自己最大的力去把自己手上的事做好,無知並不是罪(因為在下的 Over due Task 不斷增加,也沒有時間去慢慢教)。

眼看其他舊同事們過著閒雲野鶴 (五點半放工,然後苦惱去邊 / 上乜野興趣班 的生活),自問了一句 : 何苦呢 ~

呢幾個月,如果無乜新變動的話,一眾同事都應該要再做多次戰狼先攪得掂呢個項目,不過今次係胡忠 50,唔係會展 50。開心又係捱,唔開心又要捱,我諗我都應該用另一對眼去睇成件事。

今日開左首 High School Musical 3 內的一首叫 Now Or Never 的歌,係講 Team 同埋 Last Chance 的...歌詞如下 :
So What are we gonna be?
T-E-A-M TEAM
Gotta work it out
Turn it on!
Come on!
This is the last time to get it right
This is the last chance to make it our night
We gotta show what we're all about
Work Together
This is the last chance to make our mark
History will know who we are!
This is the last game so make it count, it's
Now or Never

在下還記得當年聖誕在老電一個人在 Office Loop 住聽 [今年沒聖誕] + [畫意] + [Lonely Christmas]邊打 code 邊對住個 Monitor 破口大罵 PM, BA, SA, Team Lead, etc...

爛 Code 爛 App 非吾所願!但想一想要在工作時間 同埋 質量之間做一個取捨,我諗好多人都已經番左屋企瞓覺。不過,在下係偏向 仕可殺 不可辱 嗰款 ~ 又不過,只得一個人係咁...亦難以獨活 ~ 一個 Buggy App 內只有一個個 Page 無問題係無人會覺的 ... 因為人一般只會記住引起情緒波動的不快經驗。

Comments

Anonymous said…
今年我可以幾肯定,大家應該可以一齊 happy new year 。

你一定唔會得你一個對住個 Mon 大叫。
Alec said…
大家一齊 Happy New Year ...

唔~~~~ 好warm ...
Anonymous said…
喂,成日"無知"前"無知"後,咁唔多掂喎,人地都係有阿媽生兼且係成年人.你都唔鐘意比人話你無知啦.
Anonymous said…
做好自己的本份,何須被別人做的事影響自己?有時我覺得你諗嘢太過自我為中心,講到好似得你一個做得好,有點沒殺了其他人的努力...有時亦需要向好的方面想,如果每個人都做到你做嘅嘢,咁你嘅存在就冇太大嘅價值了。
Kenny Yan said…
> Alex & Alec
Merry Christmas 左先啦 ~

> Tom
我所講的無知 係對某方面的知識不足,沒有貶低的意思 ~ 講真,呢個世界的知識咁多,我估無人可以係無所不知掛 ~
正如我對 金融/投資 一無所知,我會自認對金融/投資無知 ~
但如果呢個字令人感到被人貶低了,咁...我下次用第二個字 (認知不足 會唔會好 d?)

>過路人
啱 ~ 在下真係好自我中心。至於係咪得我一個人做野呢,就當然唔係 ~ 各位都已經盡左力 ~ 做唔好都無辦法 ~
不過要定義"做得好"都有排講, 編好一個程可以有以下幾個情況 (to name a few):
* 能 compile 但唔 work 的程 (fail to fulfill users' requirement)
* work 但多 bug (can only survive ideal path)
* work but violate architect's suggestion
* work 但無人睇得明 (unmaintainable)
* work 又無 bug 又 Object Oriented 又易明白 又啱 code style
#個個人的定義都未必一樣,多數係個人風格而定。

I missed the day where passing CheckStyle & JUnit is a pre-requisite to check-in code.

至於其他人的努力,我唔會抹殺。不過有時候,眼見他人做左一些似曾相識的事 (最後一分鐘的改動、不足的測試、編程前沒有清楚明白有多少個方案[scenario]要處理、等等...),如果隻眼開隻眼閉,上左 Production 最後會點?
Anonymous said…
Just do your best, and keep your calm. Afterall, men are incapable of the impossible, so relax.

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!