Skip to main content

放假之後

早前 (五月中) 到過布吉 / 曼谷 玩了六日,去 ~ 當然係為左消假 同埋 放鬆下個人 ~

唔知係咪因為安排活動過多 定係 是次行程同我理想中的假期有點出入,所以去完旅行,我都仲係覺得...未夠 ~ 不過一望到我 ever-decreasing 的儲蓄,我心不禁一寒,心想如果我無工做...真係一個月我就見底 ga la...出黎做野咁多年...少少錢都唔係好儲到...唉 OTL

年幼時,老師話人人都有不同的理想,但我好似由小就無乜理想...又或者...乜都唔駛想...就我理想 ~~~ 如果要講到計劃...最早一次應該係當年 家慈送我們兩兄妹 到英國文化協會上 summer course 時,我第一次聽見 外藉老師教我們 做五年 / 十年 / 三十年 的計劃 (我睇怕當年我都只係聽得明少少),我想了大半堂都想不出我究竟想做甚麼的工作, 最後那份計劃當然是草草了事便算了 ~~

時至今日,我亦無乜為自己的人生計劃過(想做乜公司、想過乜野生活、買車買樓更加沒有在 ToDo List 內加上過),但求有三餐一宿,唔駛為明日擔心,亦唔好令屋企人擔心就算 ~ 不過似乎咁 gal 想法 唔會得到 異性的認同 (我明白...自我要求過低 ~~~ 好似好唔上進咁 ~~~)。但係...要改變始終都係要自身開始...我又...太懶了...

如果不知道問題在哪兒,那是無知所致 ~ 無知不是罪 ~
但明知繼續苟且、任由自己沉下去只會變得更墮落,那又何苦作賤自己。
谷底反彈唔係人人做到...有些人...本想反彈...點知...咁又一世 lu ~~

==========
其實在下有時都覺得自己的 Blog 無主旨而且 似 BrainStorm ...只係隨意地我手寫我心 (定係應該話我手打我心呢XDD), 來看的朋友...辛苦你們了 ~

Comments

Unknown said…
覺得自己懶的人... 一般都唔會好懶...
哈哈... 錢係要儲... 可能你開個excel計返每個月用左幾錢, 用左係邊會幫到你~~

有心唔怕遲~~ 努力啦
Kenny Yan said…
>Lewis
在下早在千禧年已經有左記錄支出的習慣 ~
出來做野之後,學多了如何用 Excel, 仲用埋黎做分析 (計 %, Gen 圖, etc) ~
不過做再多分析都無用 ~

儲錢對我黎講...同減肥一樣...需要很多的恆心 ~ 同埋..我一旦有 OT 就唔會捨得辛苦自己...食得好少少...玩得夜少少...喝得多少少...就...如斯田地 ~

Btw, 原來你都有黎睇~~ 歡迎光臨 bor XDDD
Anonymous said…
有無搞錯!咁耐都儲唔到錢?以前剛剛畢業人工較低還說得過去,現在儲錢應該不算困難啦.
方法很直接,只需記住兩個字:"自制".不需要被人管才進步,要自己可以管理好自己.

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!