Skip to main content

最新動向

各位好 ~
大家可能以為我 死了、失縱了、或者是被人先姦後殺、又或者先殺後姦、...(下刪三百字)

不用擔心,最近我只是病了...

唔病唔知自體弱,這一病的始末是這樣的 ~~~ (豎琴聲 ~ 唔該)

話說我年初五就北上深圳工作兩星期 (星期五可以回港,下星期一再一早上...),由於水土不服,所以腸胃差了,加上經常夜瞓 (唔係去左蒲...而係用 Laptop 寫 program ... check program... 做 POC, etc...),所以身體抵抗力轉差。再加上,小別勝新婚(在下仲係單身、未有女朋友),一回港就係咁食、係咁玩,玩到第二朝...咁...有乜辦法唔弱呀 ~~~

最近流感肆虐,少少的感冒,發了我兩天燒,病入膏盲...說也奇怪,我自有認知以來都好像未試過斷斷續續連發兩天燒...原來發燒發兩日...係會令人全身乏力架!!!!

而病未癒,在下就已經開始加班,全因...我病得不合時...病在 Project 死線時 ... 囧TL

不過 ~ 就算係七天工作週,我都有好好休息。如今,我已好得七七八八,仲有精神在今日早收工 (晚上十一點三離開 ~~) 的情況下打 Blog,你就知我Okay la ~ Hor Hor Hor

現在這種生活真係幾辛苦,但係唔辛苦...又點會學到野呢?我自認係一個好賤的人...無人迫我,我係唔會主動去學 / 做野 gal ~ 我深信能力係被迫出來的 ~~ 沒有 不可能的死線,又點會有突破呢? 今次最開心的是...有一班好有責任感、好有鬥志的伙伴一齊奮鬥...這種感覺,就如身處於煉丹爐內的丹...不過...最後被煉成 毒丹 定係 仙丹...就睇個人收為啦 ~ XDDDD

希望各位都身體健康 ~

明日後日我會北上放假,去 御臨門 温泉渡假村 ~ 祝各位都有個愉快的週末 ~

Comments

Anonymous said…
打天下,要真兄弟!

在Shop 2 ,你可以找到兄弟同埋
死仕

Popular posts from this blog

生日快樂!

To all people I know who were gave birth today~ Happy Birthday! Wish you a healthy and wealthy year! 收到了妳的回覆,心有點痛,但...還是多謝這些年來的照顧 ~~~ T_T 讓我在這個時空 哭一會好了 T_T

機構目標 Organization's Objectives

 今早 發生了一個小故事. 是咁的, 今早有位快递員送了一個 生果 籃到在下家. 過了一段時間後, 該 快递員發了個語音訊息給在下, 問可否拍一張 生果 籃的照片並傳給他. 當時在下已跟內子把該 生果 籃拆了, 並將生果放入雪櫃.  該 快递員又發另一個語音 請求如若生果尚在的話, 可以隨意放回再拍照給他, 好讓 他交差.  是日在下十分合作, 如他所願地發了他需要的照片好讓他交差. 在這個故事內, 我可以推斷 / 想像到 該機構 需要快递員 拍照以證明生果 籃在甚麼情況下送到目的客戶地址。但若然  快递員 忘了這一步呢? 若果快递員對閣下作出以上要求, 閣下又會否理會? 在一個人多的機構內, 很多時候都有很多大家都不太明白為何要做, 但大家都正在做的程序。會不會都有跟以上故事差不多的效果? 也許閣下會覺得 在下沒有勇氣對該 快递員 直斥其非, 只敢在這吐糟。不過, 這個是  快递員 的錯嗎? 非也, 是因為香港土地不足!!